torstai 20. elokuuta 2015

Love Or Not To Love

Kun olen kirjoitellut tätä blogia, olen huomannut, että sanon vähän siitä sun tästä, että omistan tiettyä tuotetta useita kappaleita... nahkahameita, pitsimekkoja, liivejä, jne. Omistan useita kappaleita tietynlaisia vaatteita, mutten onneksi sentään omista ihan kaikkea, mitä vaateteollisuus on keksinyt tuottaa, vaan keskityn muutamaan juttuun. Wohoo, ehkä siis olen löytänyt oman tyylini :)

Esim. haalareita en omista kuin yhden! Okei, myönnetään: kaksi. Mutta sitä toista olen käyttänyt vain kerran ja siitäkin on jo aikaa. Mieheni vihaa haalareita, joten vähän ujostellen olen kaksi kertaa joutunut tepastelemaan hänen eteensä. Toisen haalarin kohdalla hän yllättäen totesi, että ei se nyt niin pahalta näytä, kunhan vaan pidän käteni koko ajan taskuissa! Otin kommentin kohteliaisuutena ja pakkasin haalarin mukaan yhteiselle lomamatkalle. Hah, siitäs sai! :)

En siis oikein ole itsekään varma pidänkö haalareista vaiko eikö. Olen himpun verran kiinnostunut, eli olen niiden käyttöä varovaisesti kokeillut, mutta vielä vähän haparoin. Tässä muutama bloggaaja, joiden otteessa ei näy haparointia.


Martina on asustanut haalarinsa reippaalla kädellä, joka minun mielestäni sopii hyvin haalareiden henkeen. Korut, hattu, aurinkolasit, ja laukun päällä roikkuva farkkupaita antavat asulle boheemin vaikutelman.

Martina has accessorized her romper with many things: jewellery, hat, sunglasses and denim shirt. I love this bohemian look.
 

Saralla on avoselkäinen haalari, jossa on edessä kauniit nyöritykset. Haalarin pienet yksityiskohdat saavat olla asun ydin eikä asusteita juuri tarvita!

 

Annan yksinkertainen vaalea haalari on mielestäni kovin elegantti. En itse osaa yhdistää samaa väriä korvista varpaisiin. Arvatkaapa miksi? Koska minulle tulee siitä semmoinen olo kuin olisi haalari päällä,  haha :) Mutta haalarissa se ei minua taas haittaa. Kyllä ihmisen mieli on välillä outo :)


Milla  on keksinyt oivan tavan käyttää ehkä hieman avonaista haalaria hänen tyylilleen sopivasti T-paidan kera. Vihreä viidakkokuosi on upea!


Ps. Onko joku keksinyt, miten haalarin kanssa käydäään sujuvasti ja kohtuu sukkelaan WC:ssä? :)


Kuvat: Martina's Wardrope, Tickle Your Fancy, Mungolife,  Lack Of Color 
 
Follow my blog with Bloglovin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti